Referent inspekce a správy obchodu

Požadujeme: 
  • vysokoškolské vzdělání, ekonomického nebo právního směru
  • aktivní znalost angličtiny nebo ruštiny (nebo jiného světového jazyka)
  • schopnosti komunikační a organizační
  • samostatnost v jednání i schopnost pracovat v týmu
  • spolehlivost a časová flexibilita
  • odolnost vůči stresu
  • analytický, tvůrčí přístup k řešení jednotlivých obchodních případů
  • znalost práce s počítačem (MS Windows, MS Office)
  • požadovaná délka praxe ve finančních institucích nejméně 2 roky
  • předchozí praxe v oboru projektového nebo exportního financování výhodou
Náplň práce: 
  • zajišťování informací a potřebných podkladů pro zpracování obchodních případů
  • projednávání obchodních případů s klienty (restrukturalizace)  včetně zajišťování nabídky změn podmínek pojištění
  • dokumentace obchodních případů, vyhotovení příkazu k fakturaci pojistného (poplatku), sledování průběhu čerpání a splácení pojištěného úvěru, odpovědnost za kompletaci složky obchodního případu po ukončení jeho platnosti
  • práce s interním informačním systémem (ukládání a aktualizace dat)
Nabízíme: 
  • rozmanitou a zodpovědnou práci v inspirativní prostředí exportní pojišťovny, jediné instituce svého druhu v ČR , držitele ocenění Czech Superbrands Business Avard 2021
  • možnost seberealizace a profesního růstu a příležitost získat jedinečné

             znalosti v oblasti exportního pojištění

  • ohodnocení podle dosažené praxe na úrovni odměňování obvyklé ve finančním sektoru
  • práci v týmu zkušených profesionálů přímo v centru Prahy
  • možnost osobního rozvoje a vzdělávání, jazykové kurzy
  • flexibilní pracovní dobu, možnost home office
  • balíček zaměstnaneckých benefitů

Nástup: dle domluvy

Kontaktní osoba: 
Bc. Kateřina Halušková
Email: 
Platnost do: 
Saturday, 23. October 2021