Referent podatelny

Požadujeme: 
  • Min. středoškolské vzdělání
  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook)
  • Znalost AJ na základní úrovni
  • Organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, smysl pro pořádek a týmovou práci

Vaší výhodou bude

  • Prokazatelná praxe na obdobné pozici
Náplň práce: 
  • Práce se systémem elektronické spisové služby a obsluha datové schránky společnosti
  • Kompletní zajišťování agendy podatelny – příjem, třídění, evidence, odesílání dokumentů
  • Spolupráce při ukládání dokumentů do spisovny a skartaci dokumentů
  • Vedení knihovny společnosti
  • Zajišťování náležitostí zahraničních služebních cest - letenek, víz a cestovního pojištění
  • Vázání písemností, laminace, kopírování, skenování
Nabízíme: 
  • Práci v inspirativním prostředí exportní pojišťovny - unikátní instituci v rámci ČR
  • Možnost osobního rozvoje, jazykové vzdělávání
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Práci v profesionálním týmu v centru Prahy
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů

Předpokládaný nástup:  1. 7. 2020

Kontaktní osoba: 
Bc. Kateřina Halušková
Email: 
Platnost do: 
Friday, 3. July 2020