Exportní garanční a pojišťovací společnost vyhlašuje výběrová řízení na pozice:
BEZPEČNOSTNÍ ANALYTIK/SECURITY SERVICES ADMINISTRATOR,
ŘEDITEL ODBORU MEZINÁRODNÍCH VZTAHU,
ŘEDITEL EKONOMICKÝCH ANALÝZ/CHIEF ANALYTIC OFFICER,
REFERENT EKONOMICKÝCH ANALÝZ,
ŘEDITEL ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY A SPRÁVY MAJETKU.
Detaily k výběrovým řízením a seznam požadavků:
Exportní garanční a pojišťovací společnost, a.s. vyhlašuje výběrové řízení na pozici
Security services administrator
Požadujeme
Vysokoškolské vzdělání - ekonomické, právnické nebo jiné relevantní zaměření.
Minimální délka praxe: 5 let.
Obor požadované praxe: prevence a vyšetřování pojistných podvodů, bezpečnostní compliance, řízení bezpečnosti ve společnosti, bezpečnostní složky státu.
Odborné znalosti: odhalování skrytých vazeb mezi subjekty, znalost vyšetřovacích postupů, znalost standardů a metod řízení bezpečnosti (fyzická, ICT, informací).
Znalost anglického jazyka, znalost ruského jazyka výhodou.
Znalost MS Office.
Další dovednosti: systemový a analyticko-syntetický přístup k řešení úkolů, bezúhonnost a vysoká kreditabilita, odolnost vůči stresu a schopnost řešit krizové situace.
Bezpečnostní prověrka výhodou.
Nabízíme
Odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na penzijní/životní pojištění, závodní stravování, 1 týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na MHD.
Náplň práce
Specifikace činností:
- definování kontrolních mechanismů a opatření pro prevenci pojistných podvodů,
- provádění kontrol a zajišťování šetření konkrétních případů,
- spolupráce s ostatními zainteresovanými odbory a poskytování součinnosti jiným orgánům,
- poskytování součinnosti bezpečnostním složkám ČR a externím poskytovatelům v rámci přidělených kompetencí,
- projednávání stížností klientů týkajících se pojistných plnění,
- řízení fyzické, ICT a informační bezpečnosti,
- koordinace všech bezpečnostních oblastí pro dosažení úplného řízení bezpečnosti organizace.
Inzerát k nahlédnutí na http://www.jobs.cz/pd/945027153/?rps=202.
Životopisy zasílejte nejpozději do 8. 3. 2015.
Kontaktní osoba: Bc. Simona Hončová (referent pro zaměstnaneckou agendu), email: honcova@egap.cz, tel.: 222 842 019.
Exportní garanční a pojišťovací společnost, a.s. vyhlašuje výběrové řízení na pozici
Ředitel odboru mezinárodních vztahů
Požadujeme
Vysokoškolské vzdělání právnického, ekonomického nebo jiného relevantního směru se zaměřením na mezinárodní vztahy.
Obor požadované praxe: právo a mezinárodní vztahy.
Odborné znalosti: znalosti mezinárodních vztahů, mezinárodních smluv, mezinárodních právních předpisů aj.
Znalost anglického jazyka a dalšího světového jazyka výhodou.
Znalost MS Office.
Další dovednosti: analytické myšlení, schopnost samostatného vyhledávání a třídění informací, odpovědnost, přesnost.
Nabízíme
Odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na penzijní/životní pojištění, závodní stravování, 1 týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na MHD.
Náplň práce
Specifikace činností:
- zastupování společnosti v orgánech EU, především v Pracovní skupině pro exportní úvěry ES a Pracovní skupině pro exportní úvěry OECD,
- zastupování společnosti v dalších mezinárodních organizacích, jichž je společnost členem (Bernská unie, Pražský klub)
- analýza a následná interpretace zahraničních a mezinárodních právních přepisů, které se vztahují k pojišťovací činnosti, zejména v oblasti obchodního zákonodárství,
- právní poradenství ohledně zahraničních Zajišťovacích instrumentů při sjednávání pojistných smluv,
- právní poradenství při posuzování otázek mezinárodního práva soukromého a veřejného,
- poskytování právní podpory při uzavírání mezinárodních dohod mezi EGAP a jinými zahraničními subjekty,
- koordinace činností odboru.
Inzerát k nahlédnutí na http://www.jobs.cz/pd/951467601/?rps=202.
Životopisy zasílejte nejpozději do 8. 3. 2015.
Kontaktní osoba: Bc. Simona Hončová (referent pro zaměstnaneckou agendu), email: honcova@egap.cz, tel.: 222 842 019.
Exportní garanční a pojišťovací společnost, a.s. vyhlašuje výběrové řízení na pozici
Chief Analytic Officer
Požadujeme
Vysokoškolské vzdělání: ekonomické nebo jiné relevantní zaměření.
Minimální délka praxe: 5 let.
Obor požadované praxe: ekonomické nebo finanční analýzy.
Odborné znalosti: makroekonomické analýzy.
Znalost anglického jazyka - úroveň C1.
Znalost MS Office.
Další dovednosti: analytické myšlení, schopnost samostatného rozhodování a stanovování priorit, odolnost vůči stresu.
Nabízíme
Odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na penzijní/životní pojištění, závodní stravování, 1 týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na MHD.
Náplň práce
Řízení, koordinace a kontrola provádění ekonomických teritoriálních, odvětvových a subjektových analýz a obchodních transakcí.
Specifikace činností:
- odpovědnost za doporučení obchodních případů ke schválení,
- vypořádávání požadavků na vypracování analýz,
- řízení a koordinace postupu provádění analýz a zpracování stanoviska úseku k jednotlivým pojistným případům,
- posuzování finanční struktury případů,
- navrhování ratingu a výpočty limitu rizika,
- tvorba metodiky upravující postup zpracování analýz a hodnocení rizik,
- odpovědnost za provádění rizikové analýzy a vyhodnocování předkládaných podkladových materiálů,
- účast na práci vybraných interních poradních a rozhodovacích orgánech společnosti,
- koordinace práce v rámci odboru,
- motivování a odpovědnost za vedení pracovního kolektivu cca 14 zaměstnanců.
Inzerát k nahlédnutí na http://www.jobs.cz/pd/945033116/?rps=202.
Životopisy zasílejte nejpozději do 8. 3. 2015.
Kontaktní osoba: Bc. Simona Hončová (referent pro zaměstnaneckou agendu), email: honcova@egap.cz, tel.: 222 842 019.
Exportní garanční a pojišťovací společnost, a.s. vyhlašuje výběrové řízení na pozici
Referent ekonomických analýz
Požadujeme
Vysokoškolské vzdělání: ekonomické nebo jiné relevantní zaměření.
Obor požadované praxe: ekonomické a finanční analýzy.
Odborné znalosti: mezinárodní ekonomické vztahy, makroekonomické analýzy
Znalost anglického jazyka a dalšího světového jazyka výhodou.
Znalost MS Office.
Další dovednosti: schopnost samostatného vyhledávání a třídění informací, analytické myšlení, odpovědnost, přesnost.
Nabízíme
Odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na penzijní/životní pojištění, závodní stravování, 1 týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na MHD.
Náplň práce
Zpracovávání analýz zahraničních regionů a jednotlivých zemí, zejména z hlediska identifikace a charakteristiky ekonomických a teritoriálních.
Specifikace činností:
- sledování významných zahraničních periodik a dalších informačních zdrojů, ekonomických databází apod. důležitých pro zpracování analýz,
- doplňování informací do vlastní informační databáze,
- identifikace možných rizik ve vztahu k připravovaným obchodním případům,
- zpracovávání teritoriálních analýz hospodářsko-politické situace zemí či regionů, z hlediska možných rizik a návrhů na případná opatření ke snížení či eliminaci těchto rizik.
Inzerát k nahlédnutí na http://www.jobs.cz/pd/945083122/?rps=202.
Životopisy zasílejte nejpozději do 8. 3. 2015.
Kontaktní osoba: Bc. Simona Hončová (referent pro zaměstnaneckou agendu), email: honcova@egap.cz, tel.: 222 842 019.
Exportní garanční a pojišťovací společnost, a.s. vyhlašuje výběrové řízení na pozici
Ředitel odboru vnitřní správy a správy majetku
Požadujeme
VŠ vzdělání s min. 5 letou praxí nebo SŠ vzdělání s 10 letou praxí zaměřené technickým směrem.
Obor požadované praxe: vnitřní správa, správa budov.
Odborné znalosti: facility management.
Znalost MS Office.
Další dovednosti: schopnost samostatného a odpovědného řešení problémů, schopnost koordinace činností kolektivu různorodého odborného zaměření, schopnost operativních změn v souvislosti s požadavky uživatelů.
Nabízíme
Odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na penzijní/životní pojištění, závodní stravování, 1 týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na MHD.
Náplň práce
Zajištění koncepčního, metodického a praktického vedení oddělení (tým 14 zaměstnanců). Vypracovávání výhledu investiční činnosti společnosti a metodický podíl na plánu odpisové politiky.
Specifikace činností:
- zajištění údržby a obnovy movitého a nemovitého majetku,
- zajištění řádného chodu veškerého technologického vybavení objektu, včetně potřebných revizí, periodických kontrol a zkoušek,
- řízení zajišťování činnosti v oblasti ostrahy, ochrany a úklidu objektu,
- zajištění zásobování objektu všemi energiemi a vodou, včetně likvidace odpadu,
- řízení podatelny, zajištění odběratelské kázně všech médií,
- řízení zabezpečení požární ochrany a BOZP,
- řízení autoprovozu.
Inzerát k nahlédnutí na http://www.jobs.cz/pd/945041110/?rps=202.
Životopisy zasílejte nejpozději do 8. 3. 2015.
Kontaktní osoba: Bc. Simona Hončová (referent pro zaměstnaneckou agendu), email: honcova@egap.cz, tel.: 222 842 019.