„Klíčovým motivem je číslice 69. Šedesát devítka odkazuje na obrovský objem pojištění, který je na úrovni jednoho procenta HDP České republiky. Pracujeme s jednoduchými slogany, které sdělují, že exportérům i jejich bankám kryjeme rizika nezaplacení. Kampaň je krátká, jednoduchá a nenákladná,“ vysvětluje mluvčí pojišťovny EGAP Jan Černý.
Textově i vizuálně stručné inzeráty s „šedesát devítkou“ v pastelových barvách korporátní identity EGAP se v průběhu dubna objeví ve třech mutacích v několika tištěných periodicích, v online prostoru a krátké slogany zazní také na Radiožurnálu Českého rozhlasu. Nákup mediálního prostoru zajišťuje agentura Geronimo, která se také podílela na realizaci kampaně. „Naší přidanou hodnotou krom přípravy celé kreativity bylo optimalizovat nákup médií v rámci mediamixu. Nesoustředit se na dílčí slevy mediálních domů, které se mohly zdát klientovi atraktivní, ale vysvětlit mu celkové mediální ukazatele. Ty jsou totiž pro účinné oslovení cílové skupiny rozhodující. Určují sílu kampaně, resp. zásah cílové skupiny. Protože mediální rozpočet není velký a sdělení je jednoduché, optimalizovali jsme jak mediální mix a konkrétní výběr titulů/serverů, tak výběr formátů. Krátké sdělení nám umožnilo využití malých reklamních formátů v printu i online a na Radiožurnálu si vystačíme s 10 vteřinovým sponzoringem v rámci pořadu Byznys dnes,“ říká Jana Miklasová, Client Service Director Geronimo.
Za celou dobu své existence EGAP pojistil vývoz českých firem v objemu přesahujícím jeden bilion korun do 130 zemí světa.
EGAP je státem vlastněná úvěrová pojišťovna se zaměřením na tržně nepojistitelná politická a komerční rizika spojená s financováním vývozu zboží, služeb a investic z České republiky.