Referent vnitřní správy a majetku
Požadujeme:
- znalosti na úrovni SŠ/VŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici min. 2 roky
- znalost a orientace v problematice hospodaření s majetkem
- samostatnost, komunikativnost
- schopnost logického a analytického myšlení
- důslednost, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
- odpovídají vyjadřovací schopnosti slovem i písmem
- znalost práce na PC (MS Office)
Náplň práce:
- agenda související se správou majetku společnosti, fyzické označení majetku, vedení evidence majetku
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku, škodní a likvidační komisi
- vedení evidence pojistných smluv, spolupráce s pojišťovnou při řešení pojistných událostí souvisejících s provozem budovy a užíváním služebních vozidel
- zajištění komplexní agendy pronájmu nebytových prostor vč. spolupráce a komunikace s nájemci (příprava nájemních smluv, kontrola vyúčtování, řešení požadavků nájemců, atd.)
- spolupráce na tvorbě a aktualizaci interních předpisů vztahujících se ke svěřené agendě
Nabízíme:
- rozmanitou a zodpovědnou práci v exportní pojišťovně, jediné instituce svého druhu v ČR, držitele několika ocenění Czech Superbrands
- práci v týmu zkušených profesionálů přímo v centru Prahy
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání, jazykové kurzy
- pružnou pracovní dobu, možnost home office
- pět týdnů dovolené, sick days a další firemní benefity
Nástup možný ihned
Odpovědi na inzerát a životopisy zasílejte do 2. 3. 2023
EGAP jako správce osobních údajů zpracovává pro účely výběrového řízení osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy, zejména Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Základní informace o zpracování osobních údajů pro účely výběrového řízení je uvedena na https://www.egap.cz.
Inzerát k nahlédnutí na:
Kontaktní osoba:
Bc. Kateřina Halušková
Email:
Platnost do:
Čtvrtek, 2. Březen 2023