Referent podatelny
Požadujeme:
- Min. středoškolské vzdělání
- Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook)
- Znalost AJ na základní úrovni
- Organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, smysl pro pořádek a týmovou práci
Vaší výhodou bude
- Prokazatelná praxe na obdobné pozici
Náplň práce:
- Práce se systémem elektronické spisové služby a obsluha datové schránky společnosti
- Kompletní zajišťování agendy podatelny – příjem, třídění, evidence, odesílání dokumentů
- Spolupráce při ukládání dokumentů do spisovny a skartaci dokumentů
- Vedení knihovny společnosti
- Zajišťování náležitostí zahraničních služebních cest - letenek, víz a cestovního pojištění
- Vázání písemností, laminace, kopírování, skenování
Nabízíme:
- Práci v inspirativním prostředí exportní pojišťovny - unikátní instituci v rámci ČR
- Možnost osobního rozvoje, jazykové vzdělávání
- Příjemné pracovní prostředí
- Práci v profesionálním týmu v centru Prahy
- Flexibilní pracovní dobu
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Balíček zaměstnaneckých benefitů
Předpokládaný nástup: 1. 7. 2020
Inzerát k nahlédnutí na:
Kontaktní osoba:
Bc. Kateřina Halušková
Email:
Platnost do:
Pátek, 3. Červenec 2020