Referent inspekce a správy obchodu
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání, ekonomického nebo právního směru
- aktivní znalost angličtiny nebo ruštiny (nebo jiného světového jazyka)
- schopnosti komunikační a organizační
- samostatnost v jednání i schopnost pracovat v týmu
- spolehlivost a časová flexibilita
- odolnost vůči stresu
- analytický, tvůrčí přístup k řešení jednotlivých obchodních případů
- znalost práce s počítačem (MS Windows, MS Office)
- požadovaná délka praxe ve finančních institucích nejméně 2 roky
- předchozí praxe v oboru projektového nebo exportního financování výhodou
Náplň práce:
- zajišťování informací a potřebných podkladů pro zpracování obchodních případů
- projednávání obchodních případů s klienty (restrukturalizace) včetně zajišťování nabídky změn podmínek pojištění
- dokumentace obchodních případů, vyhotovení příkazu k fakturaci pojistného (poplatku), sledování průběhu čerpání a splácení pojištěného úvěru, odpovědnost za kompletaci složky obchodního případu po ukončení jeho platnosti
- práce s interním informačním systémem (ukládání a aktualizace dat)
Nabízíme:
- rozmanitou a zodpovědnou práci v inspirativní prostředí exportní pojišťovny, jediné instituce svého druhu v ČR , držitele ocenění Czech Superbrands Business Avard 2021
- možnost seberealizace a profesního růstu a příležitost získat jedinečné
znalosti v oblasti exportního pojištění
- ohodnocení podle dosažené praxe na úrovni odměňování obvyklé ve finančním sektoru
- práci v týmu zkušených profesionálů přímo v centru Prahy
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání, jazykové kurzy
- flexibilní pracovní dobu, možnost home office
- balíček zaměstnaneckých benefitů
Nástup: dle domluvy
Inzerát k nahlédnutí na:
Kontaktní osoba:
Bc. Kateřina Halušková
Email:
Platnost do:
Sobota, 23. Říjen 2021