Asistentka vedoucího úseku
Požadujeme:
- znalosti na úrovni SŠ/VŠ
- velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC
- perfektní znalost českého jazyka, aktivní znalost anglického jazyka (úroveň B1/B2)
- organizační a komunikační schopnosti
- samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce
- spolehlivost, pečlivost, systematičnost a zodpovědnost
- ochota učit se novým věcem
Náplň práce:
- komplexní administrativní podpora vedoucího úseku – náměstka generálního ředitele
- aktivní komunikace a administrativní podpora ředitelů odborů
- spolupráce s ostatními sekretariáty
- organizační a technické zabezpečování služebních cest
- zajištění účasti vedoucího úseku a ředitelů na seminářích, školeních, prezentacích
- organizační a technické zabezpečení návštěv, seminářů, porad, veletrhů apod.
- organizační a materiální zabezpečení obchodních jednání úseku
- vyřizování korespondence vedoucího úseku a komunikace s obchodními partnery
- zajištění zápisů z porad a jednání, evidence úkolů, sledování termínů
- vedení a zpracování docházky zaměstnanců úseku
- administrativní činnosti v interních systémech
- další činnosti a vyhodnocení v rámci pojistného procesu
Nabízíme:
- rozmanitou a zodpovědnou práci v exportní pojišťovně, jediné instituce svého druhu v ČR
- práci v týmu zkušených profesionálů přímo v centru Prahy
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost osobního rozvoje a vzdělávání
- flexibilní pracovní dobu
- pět týdnů dovolené, sick days a další firemní benefity
Nástup možný od 1. 9. 2023.
Odpovědi na inzerát a životopisy zasílejte do 13. 8. 2023.
Inzerát k nahlédnutí na:
Kontaktní osoba:
Bc. Kateřina Halušková
Email:
Platnost do:
Neděle, 13. Srpen 2023